El Futur de l’Energia. Conferència d’Antonio Turiel a l’UJI

Quin és el futur de l’aprovisionament energètic? Què passarà amb els combustibles fòssils i l’urani? Quin paper tindran les renovables?
De tot això es parlarà en aquesta conferència el divendres 29 de novembre a les 12:00 h a la Sala d’actes de l’Escola de Doctorat de la Universitat Jaume I.

Antonio Turiel és científic titular a l’Institut de Ciències de la Mar del CSIC. Llicenciat en Física i Matemàtiques i Doctor en Física Teòrica per la Universitat Autònoma de Madrid, és autor de més de 80 articles científics especialitzats. És més conegut com a divulgador i redactor principal del blog The Oil Crash, en el qual toca temes sensibles sobre l’esgotament dels combustibles fòssils, com el pic del petroli i les seues possibles implicacions a escala mundial.

A l’inici de la conferència es presentarà la recentment creada Comunitat UJI x PLANETA, una associació que des de l’estudiantat, el professorat i el personal d’administració i serveis pretén promoure a la Universitat Jaume I els canvis que necessitem com a societat per minimitzar i adaptar-nos en el possible a les crisis climàtica, ecològica i social.

Vos animen a vindre i participar!

2 thoughts on “El Futur de l’Energia. Conferència d’Antonio Turiel a l’UJI

1. Bon dia,
    vaig assistir a la conferència de Antonio i em va semblar molt interessant.
    La veritat que vam eixir un poc més asustats del que ja estem de normal.
    Eixa caiguda de disponibilitat d’energies fòssils i la pel moment incapacitat de les renovables per suplir eixe forat, dona molt que pensar.

M’agradaria si es possible si em poguéreu fer arribar la presentació d’Antonio en el format que siga, per quelm’interessaria poder tornar a veure sobre tot les gràfiques que va mostrar.
    Moltes gràcies per la vostra atenció.
    Enric