Ja som més de 100 membres!

La Comunitat UJIxPlaneta celebrem que ja en som més de 100 membres.

I això no és tot. Les tres facultats de l’UJI més l’Escola Superior de Tecnologia i Ciències Experimentals s’han adherit al nostre Manifest.

I encara més. L’Institut Interuniversitari de Desenvolupament Local, l’Escola de Doctorat, la Fundació Isonomia, el Servei d’assistència Psicològica i la Unitat d’Igualtat, també han donat el seu suport al Manifest.

Son molt bones notícies perquè mostren el recolzament de la comunitat universitària i de les institucions universitàries a aquest projecte tan necessari. Un projecte que pretén que la sostenibilitat forme part de la docència universitària, de la investigació i de la governança del campus. Un projecte que vol cridar l’atenció de la comunitat universitària i de la ciutadania sobre la magnitud, la gravetat i la urgència de les amenaces que enfrontem. L’emergència climàtica i la pèrdua de biodiversitat, junt a la resta de crisis de sostenibilitat, es sumen a la desigualtat extrema i a les injustícies socials per crear unes condicions planetàries i socials insostenibles.

Sumant forces i actuant conjuntament podrem aconseguir que l’UJI lidere els canvis transformadors que ens poden portar cap a societats més justes, solidàries, igualitàries, sostenibles i resilients.

Ja en som més de 100. Però no en som prou. Faltes tu.

El futur és ara. Quin futur vols? Uneix-te